Terug naar overzicht

Word jij onze contentspecialist?

24 - 32 uur

Voor Reggeborgh Foundation zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega die zich gaat focussen op het benutten van de content- en activatiemogelijkheden die voortvloeien uit de sponsoring en partnerships.

Visual website

Over Reggeborgh Foundation

Bij Reggeborgh Foundation streven wij ernaar om vanuit Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen bij te dragen aan een gezonde toekomst voor iedereen. Met speciale aandacht voor sport, medische innovaties, toptalent en regionale betrokkenheid. Onze activiteiten bestaan onder andere uit sportsponsoring, het financieren van medisch wetenschappelijk onderzoek en ondersteunen van goede doelen.

In alles wat wij doen, kijken wij naar wat de mensen motiveert. Want juist in die motivatie zien wij meerwaarde. Zo kan de ambitie van een topsporter inspirerend zijn voor velen en de gedrevenheid van een arts leiden tot baanbrekende ontwikkelingen in de zorg.

Mede namens de aan ons verbonden partners VolkerWessels, DW Property, Prescan, Reggeborgh Invest en Reggeborgh Vastgoed ondernemen wij deze activiteiten. Ons gezamenlijk doel is om met een actief Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen beleid iets terug te doen voor de maatschappij, waarin Reggeborgh Foundation een centrale rol vervult om dat doel effectiever en sterker te kunnen bereiken.

Lees meer over ons verhaal: www.reggeborghfoundation.nl/ons-verhaal

Taken en verantwoordelijkheden

Stel je voor: Iedere ochtend wakker worden met het besef dat jouw werk impact heeft. Of het nu gaat om het creëren van verhalende content die onze sportsponsoring uitlicht, het delen van baanbrekende medische innovaties of het tonen van onze persoonlijke betrokkenheid bij diverse inspanningen.

Jouw focus ligt zowel op de interne als externe communicatie, waarin je inspireert en informeert. Je zet je expertise in om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen, die de maatschappelijke koers, doelstellingen en gewenste identiteit van Reggeborgh Foundation ondersteunt en versterkt. Ook neem jij de verantwoordelijkheid om de activatiemogelijkheden op te volgen die voortvloeien uit de sponsoring en partnerships.

Tot de werkzaamheden behoren o.a.:

  • Social media planvorming: Concepten en voorstellen genereren die bijdragen aan de kwaliteit en de groei van onze sociale mediakanalen.
  • Contentcreatie: Doelgericht inhoud creëren; van het opstellen van een feitelijk persbericht tot een levendige social media post, een medisch wetenschappelijk interview of het vastleggen en selecteren van beelden die meer dan duizend woorden spreken.
  • Contentbeheer: Het zorgvuldig bewaken van de contentkalender, de consistente stroom van publicaties en beheren van de Reggeborgh Foundation kanalen en website.
  • Data-analyse en inzichten genereren: Data en statistieken monitoren en analyseren en deze omzetten naar vervolg strategieën en voorstellen.
  • Stakeholder communicatie: Het maken van communicatieve kruisverbanden en daarmee de betrokkenheid en de exposurewaarde te vergroten van onze partners.
  • Activatie en zichtbaarheid rondom evenementen: Je coördineert de zichtbaarheid van Reggeborgh Foundation voorafgaand en tijdens evenementen, waarbij elke advertentie, spandoek, presentatie, logovermelding en elk detail op een correcte wijze wordt gepresenteerd.
  • Huisstijlmanagement: Je bewaakt onze visuele identiteit.
  • Externe samenwerking: Het aansturen van externe partijen zoals grafisch ontwerpers, videoproducenten, drukkerijen en andere productie partijen.

Je bent een gedreven persoon, die doel- en resultaatgericht toewerkt naar communicatieve impact. Je staat bekend als loyale collega, waarmee het prettig samenwerken is. Als professional heb jij een creatieve geest, bent in staat om originele ideeën te ontwikkelen, bent proactief en hebt een hands-on mentaliteit.

Verder beschik je over onderstaande competenties en ervaringen:

Opleiding

  • Een HBO werk- en denkniveau. Idealiter op het gebied van Marketing, Communicatie, Journalistiek, Digitale Media of een gerelateerd veld.
  • Aanvullende certificaten op het gebied van storytelling, contentmarketing, fotografie en SEO zijn een pré.

Werkervaring en vaardigheden

  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een contentmarketing- of gerelateerde rol.
  • Ervaring met multimedia contentcreatie, waaronder schrijven, video, audio, fotografie en grafisch ontwerp.
  • Bewezen vermogen om content te meten en te analyseren voor continue verbetering.
  • Ervaring met projectmanagement en het aansturen van creatieve externe partijen.
  • Uitmuntende schrijf- en redactionele vaardigheden. Jij hebt een no-nonsense schrijfstijl en brengt de boodschap in heldere bewoordingen over.
  • Sterke visuele en digitale storytelling-vaardigheden.
  • Creatief denkvermogen met een scherp oog voor detail.
  • Uitstekende kennis van MS Office, SEO, content management systemen, analytische tools en Chat GPT.

Persoonlijke kwaliteiten

  • Sterk in plannen, organiseren en prioriteren.
  • Vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
  • In staat om onder druk te presteren en deadlines te halen.
  • Gedreven en flexibel, geen 9-5 mentaliteit.
  • Affiniteit met sport en de medische wereld is een pré.
IMG 0938 2

Aanbod

Bij Reggeborgh Foundation bieden wij je uitstekende arbeidsvoorwaarden aan en de kans om deel uit te maken van een energiek en hecht team. Hier werk je niet alleen aan inspirerende projecten, maar je groeit ook als professional en als persoon. We bieden onder andere mogelijkheden voor training en cursussen die je helpen je vaardigheden te verfijnen. Je komt in contact met een uitgebreid en boeiend netwerk van professionals, variërend van topatleten tot innovatieve partners.

Het kantoor van Reggeborgh Foundation is gevestigd in Rijssen.

Graag verwelkomen wij jou in ons team, waar maatschappelijk verantwoord ondernemen het hart vormt van alles wat wij doen.

Interesse?

Mail je motivatie en CV naar hr@reggeborghfoundation.nl